• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Beschadigingen bij ontvangst

Indien je artikel direct bij ontvangst beschadigd is of niet goed werkt, verzoeken wij dit meteen te melden aan onze klantenservice. Probeer dit bij voorkeur zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen vijf werkdagen te melden. Wij zullen je dan voorzien van een passende oplossing. Wanneer je de schade tijdens de aflevering al constateert, kun je de leverancier ook vragen hiervan een aantekening te maken op het ontvangstbewijs.

Stappenplan schade melden

Als je een artikel hebt gekocht dat tijdens gebruik en binnen de garantietermijn kapot is gegaan, dan kun je dat melden bij onze klantenservice. Voor een spoedige afhandeling verzoeken we je de volgende gegevens door te geven:

  • Het bestelnummer, factuurnummer en de aanschafdatum van het artikel
  • Een duidelijke omschrijving van de schade en de gebeurtenissen waardoor de schade is ontstaan
  • Eén of meerdere foto's of video's waarop het defect duidelijk zichtbaar is

Na ontvangst van de schademelding zal onze klantenservice deze beoordelen en zo snel mogelijk contact opnemen over de afhandeling van de kwestie, in de vorm van herstel of vervanging van het artikel.